.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مافیای موسیقی رپ ایران دستگیر شد

یکی از مافیای موسیقی رپ ایران طی عملیاتی از سوی پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز سعید جابری انصاری، دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی هنری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای نظارت از استودیو ضبط غیر مجاز موسیقی امروز با همکاری مقتدرانه پلیس امنیت عمومی ناجا به خصوص پلیس امنیت و اخلاقی تهران بزرگ یکی از مافیای موسیقی رپ ایران شناسایی گردید و در نهایت آن مجموعه پلمپ گردید.

وی افزود: پس از تلاش شبانه روزی همکاران در نیروی انتظامی موفق شدیم یکی از استودیوهای زیر زمینی رپ غیر مجاز که برای شبکه های غیر مجازی چون PMC و دیگر شبکه های ماهواره ای آهنگ تهیه و تولید می کنند را شناسایی کنیم.

جابری انصاری تصریح کرد: این استودیو غیر مجاز در کنار یک مجموعه دندانپزشکی فعالیت خود را سپری می کرد که علاوه بر آن به تهیه و تولید آهنگ به صورت غیر مجاز می پرداختند.

وی همچنین به دستگیری شخص معروفی از گروه رپ به نام "دیوا" اشاره کرد و گفت: گروه معروف رپ غیر مجاز با نام "تیک تاک" و سر دسته گروه آن ها "دیوا" نیز دستگیر شدند آنچه که مسلم است فعالیت های زیر زمینی این گونه افراد برای ضربه زدن به قوانین فرهنگی و ارزشی کشور عزیز است.

دبیر ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی، هنری تصریح کرد: از همه مردم عزیز که در محل سکونت خود مورد هایی مشکوک از تردد افراد بیگانه می بینند تقاضا می کنیم که ما را در جریان قرار دهند.

وی اظهار داشت: از تمامی علاقه‌مندان به راه اندازی مراکز موسیقی می خواهیم که به صورت قانونی اقدام به این کار کنند و ما نیز تلاش می کنیم با فراهم کردن بستر لازم در وزارت ارشاد مسیر را برای  کسانی که می خواهند در این راه فعالیت کنند، هموار کنیم.

جابری انصاری افزود: با توجه به نیاز امروز جوانان کشور ما نیاز به خوانندگانی پایبند به اصول اخلاقی و فرهنگ اسلامی هستیم و از آن ها می خواهیم محصولاتی ارائه دهند که شبکه های غربی نتوانند برای ما تصمیم بگیرند.
وی گفت: ما همچنان پیگیر مراکز غیر مجاز موسیقی هستیم و اقدام پلیس اطلاعات کشور و نیروی انتظامی در این راه ستودنی است زیرا ما آرامش زندگی و امنیت خود را مدیون این فعالان هستیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.